sobota, 9 sierpnia 2014

Dziewczęce inspiracje

Dzień dobry w sobotni poranek! Dziś razem z Anetą mamy dla Was inspiracje dziewczęce. Postanowiłyśmy stworzyć kartki z papieru miesiąca Two Faces #10.

Aneta przygotowała kartkę uniwersalną z misiem. Oprócz papieru miesiąca w ruch poszedł arkusz Foggy Time oraz Sweet Dream #05. Dedykacja to digi stempelek z misiem (w sklepie dostępny też sam misio :)) Karteczka ozdobiona jest własnoręcznie przygotowanymi kwiatkami, do których użyła pręcików kremowych oraz ożywiona oranżowym brokatem (bo dziewczynki lubią brokat :))



Ja przygotowałam dwie małe kartki z dużą ilością różu, oprócz papieru miesiąca użyłam również pastelowego Sweet Dream #02. Motyle ozdobiłam dwoma rodzajami opalizującego brokatu: amarantowym i białym. Dodatkowo motylki otrzymały ode mnie czułki zrobione z pręcików perłowych.





Zapraszamy do wspólnej zabawy w tworzenie kartek dla dziewczynek. Jeśli zainspirują Was nasze prace i zechcecie się z nami pobawić - zalinkujcie w komentarzach - z wielką chęcią zobaczymy, co stworzyliście :)

1 komentarz:

  1. piękne prace :) Miś jak prawdziwy, a motylki wyglądają jakby co dopiero przysiadły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)