sobota, 7 czerwca 2014

Gościnnie inspiruje - Ela17

Witacie!!! :)

Z częścią z Was spotkaliśmy się dzisiaj na zlocie w Warszawie, bardzo dziękujemy Wam za odwiedzenie naszego stoiska, tyle przemiłych spotkań i wspaniałych rozmów :)

Teraz trochę zmęczona, ale z radością, zapraszam Was do spotkania z inspiracjami Eli17, która zgodziła się przyjąć nasze zaproszenie i będzie Was gościnnie inspirować w czerwcu :)


Witam jestem Ela występuję jako Ela17

Jestem już w pewnym wieku. Swoją pasję odkryłam jakieś trzy lata temu. Jestem mamą czterech dorosłych już dzieci. Robię różne prace, kartki, pudełka scrapy, layoty i ATC. Próbuję wszystkiego i daje mi to satysfakcję. Jednak najbardziej lubię robić w stylu Shabby. Kartki zrobiłam w różnych stylach:





Dziękujemy Elu za piękne inspiracje!!

Zapraszamy Was na spotkanie z Eli pracami jeszcze 21 czerwca :)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że mogłam Cię Elu lepiej poznać, Twoje dziela są nieziemskie.Pozdrawiam i życzę Wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)