sobota, 25 stycznia 2014

Gościnnie inspiruje - ArtMagda :)

Witajcie :)

Miło mi bardzo gościć na blogu ScrapAndMe.  

Mam na imię Magda, mam 33 lata, scrapowaniem zajmuję się od 5lat. Moja pasja zaczęła się gdy byłam w ciąży z pierwszym synem, a rodzina śmiała się, że wraz z porodem wszystko mi minie, że to chwilowy efekt uboczny hormonów :) Na szczęście nic nie minęło! Pasja pozostała. Scrapowanie to dla mnie wspaniały sposób na odreagowanie, na wyciszenie się po ciężkim dniu. Uwielbiam styl shabby chic, retro, koronki, pastele, perełki i różyczki, czyli wszystko to co jest w 100% kobiece :)


 Przez najbliższe dwa weekendy postaram się zainspirować Was do twórczej pracy pokazując kilka prac przygotowanych z papierów Sweet Dream oraz Explosion of Freshness.



Jako pierwsze romantyczne kopertówki: jedna na urodziny, druga na ślub. Obydwie kartki powstały z połączenia papierów Sweet Dream 04 i Sweet Dream 05. Obydwie także zawiązywane są wstążką cieniowaną w stylu vintage:












Bardzo płynnie łączą się ze sobą te papiery, dzięki czemu praca z nimi to czysta przyjemność :)

A już jutro ciąg dalszy inspiracji – zapraszam serdecznie,


Magda Matraszek.



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)